vineri, iulie 10, 2009

oare ?

am cunoscut un om ... un om care stie ca nu poate sa opreasca timpul , un om care s-a impacat cu ideea ca nu mai are mult ...
mi-a placut omul acesta... mi-a spus ca nu asteapta nimic de la cei din jur, ca nu ii invinovateste pentru durerea lui. omul acesta mi-a explicat ca in viata trebuie sa te obisnuiesti ca nu vei avea totul , ca oamenii de langa tine sunt interesati numai de o parte din ceea ce poti sa le dai... putin sunt cei care vor tot ...
omul asta stie ca unii vor numai sa le fi ajutor moral, altii isi doresc apropiere fizica si nimic mai mult , unii vor sa ii tii in brate si sa le spui ca maine soarele va staluci mai tare, ca nimic rau nu li se va intampla cat timp te tin strans de mana ....
omul asta stie ca poate sa le dea tot si in acelasi timp stie ca nu le va da nici o secunda in plus fata de cat cer ei ... stie ca poate sa stea o viata sa priveasca valurile marii lovind nisipul... dar e constient ca nu va acorda valului mai mult de o secunda sa ii inunde mintea si simturile ....

acest om mi-a spus "iubeste tot si nu arata decat o parte "
iubeste mintea, ochii, sufletul si corpul oamenilor .. dar nu le arata ca ii iubesti complet . oamenii iubiti fug, se ascund, le este teama de cei care pot sa le accepte defectele, rautatile ... sunt ingroziti de cei care ii iubesc cu precadere pentru lejeritatea cu care depasesc momentele jenante, pentru libertatea cu care jongleaza cu lumea ...

am fost de acord cu el .
tu ?

Un comentariu: