joi, iulie 23, 2009

oamenii socializeaza dubios

am descoperit cu ajutor de la o fiinta sinucigasa - cred eu - o specie noua de mascul,impropriu spus mascul, cel cu camasi de schimb in portbagaj.

exercitiu de imaginatie: barbat la 1,60 maxim 1,70 inaltime cu o greutate respectabila undeva in jurul kintalului, ras in cap sau tuns scurt (jur ca nu am dat atentie), negru de la natura sau ars de ultraviolete in exces.

speta:
piticul slaninos imbracat in bermude si tricou probabil sta latit pe terasa birtului din comuna, sat sau ce mama masii e Buftea dimpreuna cu amicul manelist, de altfel si el un pitic slaninos si un individ relativ normal (daca poate cineva sa defineasca normalitatea cand vorbeste de C.S. :P). Zau ca nu stiu de ce statea cu manelarii la masa - poate o sa ne explice el vreodata.

in fine stateau ei lati asa si toropiti de caldura si ca prin minune le vine o idee : ce ar fi sa mergem noi la oras sa bem o berica...
zis si facut.

se inchesuie 2 pitici slaninosi plus o vietate cu burta intrun Audi A5 coupe (daca am retinut bine) si vin triumfatori la capitala... evident pedeapsa pt vietatea cu burta "de la nasu' pt finu fara numar fara numar fara numar " i-au urlat manelutele in cap pana i-au amortit neuronii
era absolut logic ca asocierea audi coupe , pitic slaninos sa fie asezonata cu manele. nu?
asaaaa... ca am divagat... sa revenim! cei trei crai de buftea descind in capitala prafului si poposesc in fata "clubului pacii ". cum se dau ei mititeii jos din masinuta chinuita sub chintalele adunate il loveste realitatea pe piticul burtos
- (h)aoleu frate! am plecat in tricou ... nu se poate! daca e fete aici? daca le place fatza mea dar io ca un taran sunt in tricou? ce ma fac, ce ma fac? sa nu disperam zic... sa deschidem portbagajul...

si pfff din norul de praf apare salvarea: camasile sifonate (din material cret ca sa nu te mai obosesti sa le calci).

piticul slaninos fericit insfaca una din camasile botite - NU UITATI asta se intampla in fata unui club- isi scoate rapid tricoul si il inlocuieste victorios cu camasa manelista.
daca nu stii cum arata o camasa de manelist iti spune fata : obligatoriu roz si obligatoriu trebuie sa ii fie mica manelistului ca sa se intinda excesiv pe burdihanul din dotare.

se intoleste manelistul fericit si se simte gata sa cucereasca toate femelele pe care le poate intalni...si ca sa fie sigur de succes le propune si amicilor sa se infrupte din bogata oferta de camasi manelistice...
lovit de refuzul amicilor, manelarul se limiteaza la a fi unicul cuceritor...

descind cei trei in club... stupoare sunt doua fete... DOAR DOUA! las isi zice manelistul cu minunata mea camasa roz sigur voi impresiona, bermudele oricum sunt irezistibile deci am succesul garantat.

TZEAPA AMICE!
nici una din fete nu da 2 lei vechi pe tine sau pe amicul slaninos... nici una din fete nu vrea sa tina minte cum va cheama, nu vrea sa vorbeasca cu voi
si degeaba strigi "domnisoara, domnisoara sa stii ca poti sa stai langa mine" nu se va aseza niciodata langa tine... AI GRESIT LOCALUL AMICE! mars la tine la manele sau daca DEMENTUL ASTA te-a adus la rockerie TACI IN PUII MEI DIN GURA!
stim ca esti un cocalar manelist, ghertoi care iti scrii pe hi5 ca esti finutz k matasea si stilat ca mai stiu eu ce....NU NE PASA! TE IGNORAM CAT PUTEM! CAND NU MAI PUTEM TE UCIDEM.

avertisment pt dement : DATA VIITOARE MORI IN CHINURI! LASA TARANII PE TERASA BIRTULUI SATESC NU II MAI LUA CU TINE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu