marți, iulie 14, 2009

Daca ma nasteam femeie...

OK, daca sparsu-s-a gheata sa postez si eu, acum, desi lipsa de inspiratie ma bantuie de vreo luna si ceva...
1st of all: daca ma nasteam femeie, eram in mod clar o mare curva. Nu stiu ce dracu' caut pe un blog care se cheama "prea proasta sa fiu curva", ca desi ma uit zilnic in oglinda, refuz sa vad un prost. Poate daca eram femeie eram proasta... Poate... Da' sigur eram chioara (citeste cine vrea, intelege cine poate).
2nd: acum vorbim vorbe- eram o mare curva fratilor si surorilor, dar se pune intrebarea existentiala..... daca nu-mi placea gustul pulii? Ca desi am fost deseori in contact cu ea (la naiba, am recunoscut!), m-am aflat de fiecare data la capatul potrivit al ei. Adica la baza ei, nu la cap, ca sa ma exprim corect! Si jur ca n-am reusit sa-i gust savoarea, ca altfel nu cred ca ma mai interesau femeile. Vorba aia: decat o muie proasta, mai bine o laba trista dar eficienta!
3rd: daca ma nasteam femeie si mi-ar fi placut gustul pulii, cu siguranta eram o mare curva, dispusa sa suga si ultima picatura de seva contra unui trai decent in lux si huzur. Pentru ca asta e conceptia mea despre trai decent....
4th: n-am avut sansa asta, asa ca ma rezum la a fi cea ce sunt - un afemeiat. Si-mi asum cele scrise. Iubesc femeia, o ador, o sorb, o savurez, pacat ca m-am nascut prea prost ca sa fiu curv. Ooops masculinul de la curva nu este... curv?

Un comentariu:

  1. Corvinuu, daca te nasteai femeie..eram 2 curve bamboiste cu ochii impartiti in 2 directii:la bani si la ceas! Si aveam si cariera politica... Sau crezi ca pula are alt gust la Bruxelles?

    RăspundețiȘtergere