vineri, iulie 24, 2009

Nicio apasare... UPDATE

Update la postul mai vechi

Femeia cu deshtele'n priza
a parut in urbe cu o freza de-a dreptul impecabila fata de ultimele aparitii. Ai fi jurat (cunoscand-o) ca a trecut pe la coafor! Coafeza, sau frizerul satului i-a uscat si nervii optici (de neuroni nu aducem vorba ca-s saracii stafiditi) si a trecut pe langa mine precum vaca vecinului pe langa birtul comunal. S-a facut ca nu ma vede, in asa fel incat sa-mi fie clar ca m-a vazut. Si ca m-a citit. Si ca si-a recunoscut icoana.
Nici acum nu ma opresc din lacrimarea continua care m-a cuprins! O singura problema am: cand lacrimile care-mi uda barba se vor fi intalnit cu cele care mi se preling pe genunchi, va catadicsi sa ia pozitia care a consacrat-o in societate si privind in sus cu ochii limpezi si senini sa lase sa-i scape mirarea: O fac bine?
Nu cred sa se intample, nu ar risca sa intre pe teritoriul de bambus al Ursului Panda si nici eu n-as risca sa dau suzeta cuiva care e in stare sa o confunde cu guma de mestecat!


Copia doamnei Nicolesco se intreba retoric daca voi mai scrie si despre alte femei. Asta in timp ce confunda un zeu cu un concept (Onan), pentru a nu cobori la nivelul la care buzele ei s-ar fi unit cu laba, masturbarea. Nu va ganditi la prostii, era vorba de unirea pe care o produce rostirea cuvantului!
Alta dovada ca unii ne citesc posturile!
Ei bine draga mea, desi stiu ca ai incercat sa fii subtila, ti-a iesit cam cat i-ar fi iesit unui elefant subtilitatea miscarilor intr-un magazin de portelanuri. Daca te roade snurul de la bikini ca nu scriu despre Ursul Panda, sa stii ca n-am s-o fac deoarece ce e intre noi e mai presus de un sentiment animalic, se cheama pretuire. Daca vrei sa-i fac o fresca pupincurista la care sa vomite roz cand ar citi-o, n-ai nimerit scriitorul, ptr ca nu-s bun la mangaieri poetice frivole si inutile. Dar despre tine voi scrie oricand cu placere ;)

Si cam atat, poate ma apuc si de marlizta intr-o zi, dar era bolnava saraca si nici slanina nu i-am dus ca am uitat, drept pentru care ma voi trezi cu sfarcurile facute bretele, dar la naiba! Merita deranjul, nu-i asa?!

4 comentarii:

  1. onan este zeu - onanizmul este conceptul, nu? recte zeul corvin si corvinizm... nu le-am confundat niciodata, poate exprimarea a fost deficitara, dar daca nu poti primi critici, fie ele oricat de civilizate, nu-ti mai impartasi cugetarile, gandurile, cu restul lumii prin intermediul mediei (oricare ar fi eal) astfel, te sfatuiesc sa incepi un jurnal. cu toata stima.

    RăspundețiȘtergere
  2. Onan este zeu si onaniSmul este o practica. OnaniZmul nu stiu ce este... Recte (iti inteleg apasarea si trimiterea catre rect....) Corvin este semizeul si corviniSmul poate fi o practica de indata ce o stabilim care ar fi ea aceea. CorviniZmul iarasi nu stiu ce ar putea fi!?
    Mai mult, conceptul inseamna (si citez ca sa-ti fie mai usor sa ma crezi si eventual intelegi):
    CONC'EPT, concepte, s.n. 1. Idee generală care reflectă just realitatea; noţiune 2. Ciornă, schiţă, bruion. - Din fr. concept.
    Sursă : DEX'98

    Pot primi critici, insa jur ca nu vad unde era critica?!

    RăspundețiȘtergere
  3. da ai dreptate... gresala este la mine. eu credeam ca aveam de aface cu un om cu tinere de minte, umor... ce sa mai inteligent... scuze!

    RăspundețiȘtergere
  4. gata cu cearta fara sens...
    BLOGUL E UN PAMFLET.
    NU ESTE UN BLOG PENTRU CRITICA UNEI ANUME PERSOANE ... ESTE UN BLOG DESPRE EXPERIENTE SEXUALE, DESPRE SEXISME, SEXUALITATE ... AICI NU NE OCUPAM CU CRITICA UNUI INDIVID ANUME... ASEMANARILE CU PERSOANE REALE EVIDENT APAR.

    RăspundețiȘtergere