duminică, iulie 12, 2009

sex sau dragoste?

care e diferenta dintre a face sex si a face dragoste?
innainte de a sari toti sa sustineti sus si tare ca a face dragoste e o chestie pur spirituala, ca nu poti sa copulezi cu o persoana fara sa ai sentimente ... va rog sa fiti sinceri cu voi si sa va calculati cate relatii sexuale ati intretinut doar pentru ca va atragea ceva la insul respectiv, pentru ca v-ati lasat dusi de valul pasiunii.

de curand imi spunea un domn ca el vrea sa faca dragoste. m-a nelinistit si amuzat lucrul asta. cum iti poate spune un om, care aproape nu stie nimic despre cine esti, ca vrea sa faca dragoste cu tine?
ca sa iubesti un om oare nu trebuie sa ii cunosti calitatile si defectele? oare nu trebuie sa ii cunosti corpul, mintea si sufletul ?

as spune ca domnul respectiv simtea nevoia sa faca sex dar i se parea prea banala exprimarea, prea vulgara...sincer dragilor femeile prefera sa stie exact cum stau decat sa le mintiti frumos.



am descoperit in timp ca expresia " vreau sa facem dragoste" este o varianta suavizata si as spune corecta de a transmite dorinta sexuala intr-o maniera care flateaza, 20 % din femeile de peste 25 de ani si care emotioneaza la extrem 80% din tinerele cu varsta pana in 25 de ani.
tot in timp am ajuns la concluzia ca pentru a te acupla nu ai nevoie decat de atmosfera propice si de putin interes pentru partener ... o amica a cunoscut unindivid in urma cu ceva timp din pacate tanarul nu a avut parte nici de un mediu propice nici de interes asa ca s-a ales cu un refuz mare cat usa de la casa poporului ... totusi pana la urma amicul a descoperit ca femeia care i-a comunicat putin amabil ca ii consuma oxigenul a avut surpriza de a primi mai mult decat un calduros BYE BYE... sa fi fost muzica cea care a facut ca tanara sa il cheme , sa ii danseze, sa il sarute pasional? stiu sigur ca prietena de care vorbim nu duce lipsa de cunostinte masculine... cert e ca mi-am vazut prietena intr-un show cu adevarat unic... si am citit in ochii barbatului surpriza de a i se fi confirmat pentru a mia oara sex apelul ... si ca sa nu credeti ca am divagat va voi spune ca tanara mea prietena si companionul ocazional au avut o pasionala apropiere cu rezultate multumitoare pentru ambele parti :)

nu poate spune nimeni ca domnul o iubea sau ca femeia astepta sa faca dragoste... nu! pur si simplu a fost vorba de atractie fizica, de dorinta si de sex fara legaturi emotionale... o defulare a sexualitatii ambilor parteneri ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu