duminică, august 09, 2009

revenire ...

am lipsit putin (nu cred ca ii pasa cuiva... culmea nici mie nu imi pasa...)

m-am intors si am gasit o lume parca mai ciudata decat o stiam...
am gasit barbati care iti dau senzatia ca ii deranjezi cand raspunzi afirmativ unei invitatii, femei care stau in fata unui barbat cu ochii umezi, ca ai unei caprioare speriate, in speranta ca sentimentul de mila se va naste in mascul si ii va darui 5 minute de sex... am gasit multe fetiscane incalzite prea tare de soare, cu mintile ravasite de cele 2 bauturi exotice comandate barmanului oaches si tatuat... am gasit barbati care nu stiu daca le place sau nu sa vada o femeie sarutand o alta femeie...
- asta cu barbatul care nu e fan lezbiene chiar m-a uimit.
in lumea asta in care toata , aproape toata suflarea masculina, are o erectie instantanee la vederea unui cuplu de femei sa gasesti un mascul care refuza sa priveasca asa ceva, ba mai mult incearca sa desparta femeile explicandu-le ca nu e OK sa se sarute..., mi se pare fascinant -
am gasit barbati care isi exprima punctul de vedere uneori mult prea agresiv (nu cenzurez, sa nu intelegeti gresit), iar alteori amutesc parca s-ar fi nascut MUTI.
mi-am regasit femeile mult prea bune pentru lumea in care s-au nascut, timpul si clasa sociala - astea mi-au lipsit jur.

oricum ar fi lumea asta in care ma invart, mica sau mare, scunda sau desirata, slaba sau grasa, limitata sau nu MA BUCUR ENORM CA AM REVENIT.
am crezut ca nu imi voi regasi ACIDITATEA, RAUTATEA si NERVUL dar m-am inselat... le-am gasit ! erau in cutiuta lor pe raft, nu a fost nevoie decat sa le sterg de praf si sunt ca noi...

ne vedem in postarea viitoare.
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu