duminică, iunie 28, 2009

sex sau erotism?

cati dintre noi isi mai acorda timp pentru a se cunoaste innainte de a copula?
invazia de emisiuni despre sex ma face sa ma gandesc la un lucru trist, relativ, foarte putini dintre noi isi acorda timpul pentru a se saruta, a se mangaia.. a se descoperi... avem celebra scuza " nu am timp" si asta ne scuza dezinteresul fata de corpul partenerului...
nu mai avem timp sa sarutam fiecare centimetru al omului cu care facem sex... nu mai incercam sa cunoastem corpul care sta langa noi in pat... nu ne mai intereseaza zonele erogene ale omului , nu ne pasa decat de performanta si de durata...
ajunsesem de ceva timp la concluzia ca sexul a ajuns sa fie un rodeo... o cursa contra timp spre orgasm. cred ca multi am ajuns la concluzia ca o data ce ai un partener ale carui placeri le cunosti ai tendinta sa nu mai te intereseze un alt partener de sex, asa am ajuns la a avea "fuck buddies" . e mai comod sa faci sex cu o persoana cu care ai mai facut lucru asta, un om ale carui slabiciuni, inclinatii si placeri le cunosti.



de ce sa iti bati capul sa descoperi un alt corp? daca cunosti o persoana si ti se aprind beculetele in cap ... ajungi in pat, te alergi prin asternuturi intr-o cursa cu un singur scop BIG O .
femeile isi spun : e doar o aventura, o nebunie , nu am de ce sa cunosc trupul acesta pt ca e doar o scapare momentana... minciuna favorita a sexului frumos este " nu pot sa fac sex daca nu tin la omul acesta" .
barbatii cauta sa isi satisfaca impulsul sexual, ajung la climax si sunt fericiti... nu au de ce sa isi bata capul cu femeia aventura...
ce motiv ar avea acesti oameni sa se cunoasca ? sa isi stie placeri ascunse? de ce i-ar interesa sa stie cand sa sarute apasat gura partenerului, de ce ar vrea sa stie cat si cum sa atinga o parte a corpului?
sunt de acord ca investitia in timp pentru o aventura este o afacere proasta... dar ce te faci cand dupa 1 an - 5 ani ajungi sa iti dai seama ca partenerul , iubitul nu te mai saruta - french kiss -, nu te mai mangaie, nu mai are timp pt preludiu - deliciul adolescentei...- ?
cati dintre voi isi mai aduc aminte emotiile traite cand gura partenerului va cotropea fiecare cm de piele, cand mainile lui / ei frematau cand ochii lor iscodeau si inregistrau fiecare gest si oftat al vostru?
cati dintre voi nu s-au gasit in fata faptului de a fi dezamagit chiar daca sexul a fost performant?
cate dintre voi nu au simtit ca a lipsit ceva chiar daca tavaleala a avut finalitate un orgasm decent ?
eu m-am intrebat de multe ori de ce omul asta nu vrea sa descopere ce imi place, ce ma decupleaza de la ritmul zilnic... ce ma face sa uit ca maine ma asteapta o zi obositoare, ca as vrea sa am timp pt gimnastica, citit.. ca mi-ar placea sa ies sa ma plimb. ma intreb in fiecare seara cand ma intind in pat alaturi de EL oare azi are timp pt mine sau doar ne vom lupta unul cu celalat pana cand corpul obosit cedeaza si te intorci pe o parte iti aranjezi perna sub cap si astepti sa te cuprinda somnul...

daca puteti sa fiti sinceri cu voi puneti-va intrebarea : cunoaste omul acesta corpul de langa el ?

5 comentarii:

  1. Ei da...asa mai merge! Respect ptr fratele Corvin, ptr Nurya si mai ales ptr cea care a dat numele blog-ului! Ca deh... sa vezi acum dezlegaciune la limba. Si pun pariu ca o sa ne distram meserias...
    Ma intrebam cine e personajul care a dat duma cu " femeia este reprezentanta sexului frumos!"! Si mai ales...ce a fumat fratilor> Ca ma bag si eu sa trag din ce a servit prea-ganditorul... ca poate imi iese si mie din putul gandirii vreo chestie de gen... si gata: sunt celebru ca am dat un alt nume femeii.
    Oricum, banuiesc ca expresia este folosita de elevatii nostri compatrioti atunci cand sunt invitati in cercuri academice. Ca in rest... tot ca in satra se exprima.
    Si apropos: exista vreun concurs de miss ptr aspectul pizdei? Nu de alta dar as vrea sa ma duc si eu pe acolo ca reprezentant nenumit al sexului tare :)) Ca am auzit eu ca se mai spune si "reprezentantele sexului slab"!!! Huh?!? Care ... slab? Ca are tata niste exemple.. numai slabe nu! Ca sa nu mai zic de frumos...bleah!
    Cand o sa-l gasesc pe meserias, o sa va anunt cu certitudine si o sa dau in exclusivitate interviul cu personajul!
    Pana atunci... ma multumesc ca am deschis seria mea de comentarii la adresa nimanui. Ganduri tembele puse pe net cu ajutorul unor degetele care au rascolit de atit de multe ori sexul ala al femeii... slab, frumos, urit... dar atit de placut cand e vb sa te daruiesti lui!
    Anonimul sunt eu, Filip Vasilescu. mama lui de blog, nu ma lasa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Respecte frate Filimoane....
    Am si eu dilemele astea:
    1. femeia sexul frumos.. barbatul = sexul urat??? Da' s-a uitat careva de aproape, comparativ la o pizda si la o pula? Si nu a observat nimeni cat de urata e pizda aia incretosata, cu faldurile ei de piele zbarcita si cu clitorisul ala ca un penis malformat si atrofic? Pe cand pula... cu capul ei ala neted si lucios, precum casca lui Lord Vader, de mai mare dragul sa-l pupi... daca esti femeie bre... ca -s hetero convins!
    2. femeia sexul slab = barbatul sexul tare? Aici nu comentez, e firesc sa fie asa. Altfel ar fi de cacao: o pizda ca betonul armat vs. o pula flasca ca un prosop spalat cu Coccolino?! Sau o fi corect sexul tare (barbati) vs. sexul... moale (femei)????
    Mai revin, cand am idei...

    RăspundețiȘtergere
  3. bun gasit Felipe , bun venit Corvin!

    spor la scris lume

    RăspundețiȘtergere