vineri, iunie 26, 2009

femeile sub lupa (2)

cineva mi-a spus ca nu am o logica in ceea ce spun, ca am grave probleme de perceptie si in general ca sunt un idiot care nu intelege femeile. de ce mi-a spus asta ? pentru ca am postat "femeile sub lupa".
cred ca femeile sunt mai interesante decat barbatii , au profunzimi ale gandirii cu adevarat fascinante... uneori conversatia banala ascunde un scenariu bine ticluit , cele mai nevinovate intrebari cauta de fapt ascunsele adevaruri...
daca o femeie te intreaba care sunt fanteziile tale sexuale te asigur ca vrea sa stie cum i-ai trage-o ...cand femeia te intreaba daca preferi ziua sau noaptea sa stii ca tot la sex se gandeste ...
am cunoscut femei care nu puteau sa faca sex ziua... lumina zilei le incomoda , le scotea defectele in evidenta.. le complexa.
la fel stiu si femei care nu vor si nu pot sa faca sex noaptea (la ore innaintate) se simt femei de moravuri usoare ... se simt curve. in mintea lor femeile decente fac sex de la ora 22 pana la 22.30 (sunt acida stiu)...
in timp m-am convins ca femeile vor sa stie cele mai intime detalii din viata unui barbat pentru ca vor sa se asigure de succesul primei intalniri intime, de aceea planuiesc in cel mai mic detaliu randevu-ul amoros.
de cele mai multe ori planificarile si detalii sfarsesc prin a fi un FIASCO de zile mari . de ce? pentru ca femeile nu au inteles inca un lucru ... daca o experienta a fost buna nu inseamna, automat, ca va fi buna si dupa 1 an sau 5 ...
orice femeie aduce cu ea un mister, o pagina nou de scris in cartea senzualitatii si a sexualitatii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu