luni, iunie 15, 2009

femeile sub lupa (1)

am zis mereu ca pentru a practica CU SUCCES cea mai veche meserie din lume trebuie sa ai mai mult decat predispozitia genetica pentru sex... trebuie sa ai si ceva inteligenta nativa daca nu cumva e chiar obligatoriu sa te ajute capul.

nu sariti deja de pe scaun! sunt pe lume o multime de neamuri de femei de moravuri usoare sau mai putin usoare la fel cum sunt si o gramada de barbati cu inclinatii spre cea mai veche meserie...

mi-a placut sa studiez femeile. initial am crezut ca o fac din pricina ca sunt fascinata de cele care joaca pe degete armata de barbati, de felul in care ii deposedeaza de personalitate si ii transforma in ”providers”, dupa un timp mi-am dat seama ca le urmaresc pentru ca imi place cum (unele dintre femei) traiesc in bula de sapun - lumea aia ireala in care ele conduc lumea prin frumusetea si istetimea lor, mai trist e ca nu isi dau seama ca nu sunt nici pe departe atat de frumoase incat sa rapeasca suflarea planetei si cu atat mai putin sunt suficient de istete incat sa domine orice ins de sex opus - mintindu-se zilnic si gasind frecvent motive pentru a se adanci mai mult in minciuna ”sunt cea mai buna, ca mine nu e nimeni”... tarziu , pe masura ce au trecut anii mi-am dat seama ca ma fascineaza femeile pentru dualismul lor.

femeile astea pot sa fie ingeri si demoni la numai o secunda distanta, pot sa iti fie mama si iubita, sa iti fie sora si prieten...vis si cosmar... SI TOTUSI nu sunt nimic din asta. Atat de putine stiu exact cat de goale si lipsite de esenta sunt, atat de putine isi dau seama ca sunt NIMIC. exact femeiele astea constiente de lipsa lor de esenta sunt cele care ma tin treaza noapte ... aste sunt femeile care merita studiate ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu