duminică, ianuarie 17, 2010

intrebari

m-am intrebat mereu de ce una lume nu poate sa isi asume o critica.
si eu de multe ori am problema asta, imi vine greu sa accept ca am gresit si ca pot fi criticat pentru asta.... dar cu argumentele potrivite chiar si un monument de caposenie ca mine ajunge sa spuna> da domnule, avea dreptate ... poate am gresit.

stiu ca femeile pot sa te faca sa te simti vinovat si pt ca afara pica frunzele, dar mai stiu ca o data ce femeia simte ca i-ai gresit e foarte greu, aproape imposibil, chiar, sa mai creada ca intentia ta nu a fost aceea de a-i gresi.

femeile spera ca barbatii sa le ghiceasca dorintele, sau macar sa intuiasca o mica parte din ceea ce ele asteapta de la ei.

cred ca in viata am gasit putin barbati care sa simta, sa isi dea seama ce imi doream FARA SA FIE NEVOIE DE SCHEME SI DESENE TEHNICE. inca nu mi-am pierdut speranta ca intr-o zi voi gasi barbatul care nu ma va dezamagi...
desi daca ma uit la experientele amicelor mele, zic, mai bine raman libera de contract si cu usoare inclinatii absurde... decat sa astept un mascul care sa nu ma dezamageasca.

voi ce parere aveti fetelor? exista barbati care sa nu dezamageasca?

Un comentariu:

  1. intrebarea ta nu prea are un raspuns de tip alb-negru. pentru ca depinde de durata legaturii. nu se poate sa nu dezamageasca la un moment dat.
    asa ca nu mai cauta perfectiune.

    imi place feminismul tau :)

    RăspundețiȘtergere