vineri, ianuarie 22, 2010

alergia ...

a descoperit o cunostinta a mea doua alergii care i-ar intrista pe barbati. norocul lor ca sunt alergii rare...
bine una din alergii nu pare a fi asa dramatica...ALERGIA LA LATEX... s-a mai vazut sex si fara costume de latex, si DA sunt si prezervative fara latex...si astea rare, dar deh... exista.
Imagineaza-ti drma unei DOMINA care nu se poate imbraca in celebrul costum de latex.... intoarcerea la trecut, costumul de piele... greoi dar deh...

ce te faci cu a 2a alergie... asta mi se pare cu adevarat o problema... ALERGIA LA LICHIDUL SEMINAL...
cunostinta mea se intreba oare cum se manifesta aceasta alergie... eu am ras gandind la cele 2 variante clasice de intrare in contact cu simpaticul lichid alergen... varianta 1 te mananca o zona intima,pe interior, se umfla si se face rosie... mda nasol, totusi mai putin trist
varianta 2 e usor amuzanta...ti se umfla fata si gura :)))

totusi varianta trista mi se pare aia in care o tanti vrea un bebe si nu poate ca deh face alergie la lichidul seminal.

Vestea buna e urmatoarea> daca dai peste o tanti care sufera de asemenea alergii o iei de manuta si o duci la medic. acolo ii fac stimatii domni doctori un vaccin imunizant si GATA... free sex
:)))

doamne ce bine ca exista vaccinul antialergic, asa scap eu de lamentari continue ale amicilor... da am amici pasionati de latex,nu vreau sa ii stiu suferind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu