miercuri, februarie 24, 2010

pantalonashi mulati... pe pasa...

cum a dat firul ierbii cum au aparut pitzi pe strase - nu mi-am imaginat o secunda ca pe timp de iarna mitzy pitzy au disparut, dar macar erau usor mai imbracate -... eu am realizat ca nu sunt fashion, cool si hip in clipa in care cu ochii iesiti din orbite de uimire am descoperit ca SE POARTA IAR pantalonasii gen colant PERFECT MULATI PE PASARICA...
am avut impresia ca mitzy pitzy au renuntat la acest tip de imbracaminte in urma cu ceva timp... clar m-am inselat... minunatele echipamente de sculat interesul barbatilor au revenit in forta in garderoba... nu conteaza cat de grasuna sau slabuta esti, nu conteaza daca pantalonasii se muleaza ororific pe slaninutele celulitice... tot ceea ce conteaza este cat de bine si de adanc se muleaza pe pasa....
si va rog din suflet sa nu va imaginati ca aceste semi hainute se poarta pe sub vreo fustita mini sau pe sub vreo bluzita mai lunga.... NUUUUUU! ele se poarta cu bluzite pana la talie, neaparat mulate...

2 comentarii: