joi, februarie 04, 2010

asta e felatie sau gluma?!

intrebare: de ce am sange in gura?
raspuns: pt ca mi-ai spart un vas de sange... proasta ce esti!

acest dialog a avut loc intre o pisi si un amic al meu dupa o prestatie orala...
da! a baga bijuteria in gura oricarei femei poate fi un adevarat pericol... nu stii niciodata daca atunci cand o scoti mai e toata...
ce a facut pisi? contrar opiniei generale, pisi nu a muscat obiectul in cauza... ba din contra l-a muncit cu daruire si stoicism doar ca a comis o greseala ...
cand sa incununeze amicul meu emotia cu o ejaculare fericita... pisi s-a gandit ca e bine, chiar indicat, sa stranga penisul in mana cu toata puterea ei de fata desteapta ...
concluzia? simplu, amicului in cauza i-a plesnit un vas de sange.. suficient cat sa ii daruiasca fetei o doza generoasa de lichid seminal asezonat cu sange ....

Ma gandesc eu cu mintea mea de femeie nauca.. oare ce s-a gandit pisi? daca o strang tare tare.. se culca si o iau de la capat? sau poate revistele pe care le-a citit ea sustineau ideea conform careia o felatie iese mai bine daca e insotita de violenta?

raman eu cu dilema, el cu felatia cea mai nasoala si pisi cu gura plina de sange...


MORALA - la indicatia unei prietene - : inghite ca te iubesc!

2 comentarii:

  1. Probabil această "Pisi" a crezut că are de-a face cu sushi!! Oricum cred că el s-a vindecat de felaţii şi, poate pentru o perioadă, chiar şi de ceva sex!!! Trebuie să se vindece omul(eţul).

    RăspundețiȘtergere
  2. Nasol moment pt el.
    App: fata aia mai are dinti in gura? :D

    RăspundețiȘtergere